{"id":107,"date":"2016-03-14T11:01:19","date_gmt":"2016-03-14T10:01:19","guid":{"rendered":"http:\/\/www.brasschaatsboekhoudkantoor.be\/?page_id=107"},"modified":"2018-12-04T16:37:50","modified_gmt":"2018-12-04T15:37:50","slug":"loonadministratie","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.brasschaatsboekhoudkantoor.be\/loonadministratie\/","title":{"rendered":"Loonadministratie"},"content":{"rendered":"

[vc_row css=”.vc_custom_1459329780346{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”389″ img_size=”full” alignment=”center”][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Hebt u personeel in dienst, dan dient u een loonadministratie bij te houden. Een vlot en correct loonbeheer vergt kennis van de sociale wetgeving. Indien gewenst treden wij op als tussenpersoon tussen uw onderneming en het loonsecretariaat. Naast het optimaliseren van uw loondossier zorgen wij o.a. voor:[\/vc_column_text]\n